انجمن joks

نسخه‌ی کامل: اینستاگرام مارکتینگ
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
تجربیات من در زمینه بازاریابی اینستاگرام به همراه راه کار های عملی که جایی نخواهید خواند .
به عقیده من حداقل در فضای مجازی برای مسلط شدن به هر شبکه اجتماعی و یا هر نوع کسب و کاری نیاز می باشد شما دو یا سه سال تجربه کسب کنید .
نمیشود با یک دوره و یا خواندن پی دی اف و حتی تحصیلات آکادمیک مدعی شد کار را بلد شده ایم.
یادم هست دو سال پیش در اینستاگرام همیشه به این فکر میکردم چه طوری می شود فعالیت پیوسته داشت بدون اینکه پالیسی آن ( قوانین و مقررات) نقض شود به دنبال راه حل های مختلف رفتم و در کنار بررسی هایم دو تا پیج غیر شخصی راه اندازی کردم تا روش هایی را که یاد گرفتم پیاده کنم اعتقاد دارم چه در سئو و چه در هر نوع فعالیتی باید موش آزمایشگاهی شما فراهم باشند.
یک پیج نیز خریداری کردم مربوط به فن پیج یک گروه موزیک بود با حدود ۳۰ کا فالوور ، این یه تجربه جدید بود با کاربران بسیار زیاد که چیز های زیادی یاد گرفتم مانند اینکه سعی کنید مطالبی مخالف با عمومیت جامعه نگذارید چراکه اداره یک پیج بزرگ کاملا استراتژی متفاوتی دارد نسبت به پیجی با ۱۰۰ فالوور شما در این حالت باید به فکر افکار عمومی نیز باشید اگر در مورد بازیگر محبوبی بد گویی یا خلاف انتظار عموم بگذارید ریپرت هایی را دریافت خواهید کرد که منجر به دیس شدن اکانت شما با دارامد چند میلیونی به مدت حداقل ۱ ماه خواهد شد.
پیج دیگری را خریداری کردم به مبلغ ۲۰ میلیون با تعداد فالور های ۲۲۰ هزار و درآمد ۳ میلیون در ماه به نام بازیگران سینما و به مدت حدود دو سال بر روی آن کار کردم به دلیل اعتبار بالای پیج ادمین های زیادی به اصطلاح با ما تب لایک میرفتن هر پست ما حداقل ۴۰ هزار بازدید یکتا یا همان ریچ داشت. پس برای کسب درامد با پیج های بزرگ نیاز به تعامل با سایر ادمین های اینستاگرام دارید.
الگوریتم های اینستاگرام
بله اینستاگرام هم مانند گوگل دارای الگوریتم هایی می باشد که سئو کار ها بهتر با رفتار این الگوریتم ها آشنا می شوند. اینستاگرام یک الگوریتم مشخص دارد که مخصوص پیج هایی با فالوور زیاد می باشد یعنی رفتاری که با نوع پیج ها میشود با یک پیج تازه تاسیس و یا تعداد دنبال کننده کم بسیار متفاوت است.
در این نوع پیج ها آنفالو کردن کاربران در صورتی که در مدت زمان کوتاهی صورت بگیرد به اصطلاح ادمین های اینستا پست به اکس نمیره در مورد این کلمه اکس در ادامه توضیح داده ام .
یک الگوریتم کیفیت معرفی کنم به نام شادو بن (shadowban) که به حالتی گفته میشود که پست شما با وجود هشتگ بازدید ندارد یعنی اینستا شما را مجازات کرده و قدرت شما را کم کرده است معمولا زمانی اتفاق می افتد که شما در تب لایک زیاده روی کرده باشید هشتگ های نامرتبط که صرفا برای افزایش بازدید زده می شود نیز در شادو بن شدن پیج موثر می باشد .برای اینکه بدانید پیج شما شادوبن شده است یا نه یک هشتگ اختصاصی مانند #محمد_دانیالی در زیر یک پست خود بزنید و بعد از چند دقیقه آن را جست و جو کنید و یا روی هشتگ خود بزنید ببینید پست شما نمایش داده خواهد شد یا نه

برای خروج از جریمه های گفته شده نیاز است شما رفتار پیچ را تغییر دهید :
۱- به روز رسانی های منظم
۲- رعایت قانون کپی رایت ( انتشار مطالب یک پیج باید با نام آن پیج همراه باشد)

منبع : https://owjseo.com